طراحی فروشگاه اینترنتی بانی سایت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

بر اساس بیش از 10 سال تجربه در زمینه فروش اینترنتی و طراحی سایت، فروشگاه اینترنتی طراحی نمودیم که بیشتر نیازهای شما برای فروش اینترنتی را پوشش دهد. این نیازها، نکات ریز و درشتی است که سال ها برای شناسایی و اصلاح آن تلاش کردیم و سعی نمودیم تا فضایی فراهم کنیم که بدون داشتن دانش تخصصی در نرم افزار و کامپیوتر، بتوانید فروشگاه اینترنتی خود را مدیریت کنید. 
در طراحی فروشگاه اینترنتی بسیاری از نکات تخصصی برای افزایش فروشتان، چه در زمینه مدیریت افزایش فروش، نظیر راحت ترین مسیر برای خریداران، سرعت وب سایت، طراحی ساده و مورد علاقه خریداران و چه در زمینه فنی، نظیر نکاتی در بهینه سازی فروشگاه اینترنتی برای گوگل و سایر موتور های جستجو ، پیش بینی های عدم نمایش خطا برای کابران و ... را در نظر گرفته ایم.

بعضی از مزیت های طراحی فروشگاه اینترنتی بانی سایت به شرح زیر است:

  1. 1. فروشگاه اینترنتی ایده آل برای موتورهای جستجو : جدیدترین الگوریتم های گوگل، نکاتی که باعث می شود شما زودتر از دیگران در صفحات اول گوگل مشاهده شوید را در طراحی فروشگاه اینترنتی ، در نظر گرفته ایم.
  2. 2.مطابق با الزامات دریافت نماد اعتماد وزارت بازرگانی: در طراحی فروشگاه اینترنتی ، الزاماتی فنی که برای دریافت نماد اعتماد الکترونیک وزارت بازرگانی نیاز دارید، پیش بینی و پیاده سازی نموده ایم که کمک شایانی به دریافت سریع تر نماد اعتماد فروشگاه اینترنتی خواهد نمود.
  3. 3. تکنولوژی برنامه نویسی فروشگاه اینترنتی با mvc 2015 : کدنویسی فروشگاه اینترنتی با متد جدید 2015 مایکروسافت و تکنولوژی MVC انجام شده است. این روش علاوه بر کاربر پسند بودن فروشگاه اینترنتی و سرعت بالای لود شدن صفحات به دلیل سبک بودن سایت، به نمایش بهتر در گوگل نیز کمک بسیار می کند.
  4. 4. نکاتی که باعث می شود تا بازدیدکننده به مشتری تبدیل شود : بر اساس جدیدترین روشهای طراحی فروشگاه اینترنتی در دنیا و نکاتی که اساتید برتر فروش اینترنتی نظیر برایان تریسی، اریک ورمیولن و همچنین اساتید فروش اینترنتی در ایران مانند جناب دکتر روستا و ... نکات کلی و جزیی بسیاری را در طراحی فروشگاه اینترنتی اجرا نمودیم که بیشترین تاثیر را برای تبدیل بازدید کننده به مشتری برایتان خواهد گذاشت و منجر به فروش بیشتر فروشگاه اینترنتی شما خواهد شد.
  5. 5. امکانات بی شمار در طراحی فروشگاه اینترنتی : ما پیش بینی بیشتر نیازهای شما را برای مدیریت بهتر فروشگاه اینترنتی و پیاده سازی اهدافتان برای جذب بیشتر مشتری در وب سایتتان نموده ایم. برخی از این امکانات را می توانید در جدول امکانات فروشگاه اینترنتی ببینید.

منبع:بانی سایت،وب سایت تخصصی بهینه سازی سایت و طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی   http://www.banisite.com





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , بانی سایت , banisite , مقاله , مشتری یابی , فروش , افزایش فروش , راز , بازاریابی ,
:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Xیاسمن ایازی
ت : یک شنبه 13 دی 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');